Top Terug naar homepage
Nieuws

365 dagen tot VEG. Het aftellen is begonnen!

20 juni 2017
365 dagen tot VEG. Het aftellen is begonnen!

Onderzoek van Rotterdam Ahoy wijst uit dat het gespecialiseerde AGF kanaal enorm groot is en tegelijkertijd ondergewaardeerd. Telers, importeurs, groothandel en verwerkers hebben behoefte aan een eigentijds AGF platform. AGF Detail werd ervaren als een traditionele beurs. VEG. is een nieuw event dat bezoekers activeert met een plezierige mix van demonstraties, workshops, mini seminars en stands. Een plek waar creatie, lef en succes gemeenschappelijke delers zijn. 

 

Bart de Jong, accountmanager Rotterdam Ahoy: "Bijna iedereen die ik in de afgelopen weken heb gesproken vindt VEG. een uniek concept. Ook kijkt men uit naar de VEG.BBQ op de Havenkade. Wat nu al als hét jaarlijkse AGF netwerkmoment wordt bestempeld.” 

Raymond Siliakus, exhibition manager Rotterdam Ahoy: "Uit onderzoek en de vele gesprekken die we hebben gevoerd blijkt dat bedrijven de lusten maar ook de lasten van de retail hebben ervaren in de afgelopen jaren. Men zoekt meer naar ruimte voor onderscheidend vermogen, voor bijzondere producten en mooie merken. VEG. inspireert, motiveert en activeert de gehele AGF branche.” 

 

TROTS
Over 365 dagen opent VEG. haar deuren. Locatie: RDM Onderzeebootloods te Rotterdam. Het tweedaags event wordt gehouden op 20 en 21 juni 2018. De VEG.BBQ op de Havenkade is op de eerste dag, 20 juni. Een moment om al vast te noteren want vol=vol.

 

LEF
Telers, importeurs, handelsbedrijven en verwerkers zoeken naar manieren om hun productverhaal bij de consument te krijgen. De laatste jaren is de rol van de zogenaamde 'influencers’ groter geworden. Dit zijn de bloggers, de vloggers, de diëtisten en de foodies. En hoe vind je in de internet jungle de juiste influencer?

 

VEG. bundelt alle bestaande en vooral ook nieuwe AGF influencers. VEG. is hun inspiratiebron voor het beste consumentenverhaal. Monetta Wuring, marketing & communications manager Rotterdam Ahoy: "Influencers betrekken bij je product en merk is een vak apart. Het gaat er om de juiste influencers te benaderen, die passen bij verse AGF producten. Door expertise en kanalen te bundelen staat de AGF branche samen veel sterker dan bij een individuele aanpak. En dat doen we op VEG.”

 

Tot VEG. 
Datum: 20 en 21 juni 2018
Locatie: Onderzeebootloods op RDM Rotterdam

 

Founding partners
  • ADN
  • Beekers Berries
  • GroentenFruit Huis
  • Koppejan Noten
  • Koppert Cress
  • Looye Kwekers
  • Nature's Pride
  • Peka Kroef