Top Terug naar homepage
Nieuws

VEG. maakt van AGF professionals AGF winnaars

27 september 2017
VEG. maakt van AGF professionals AGF winnaars

AGF Detail wordt VEG. Vak Event Groente & Fruit helden: een nieuw, activerend AGF-platform met lef!


365 dagen geleden was AGF Detail. Nu wordt AGF Detail VEG. Vak Event Groente & Fruit helden. VEG. is een nieuw activerend event van en voor AGF professionals met lef. Met een duidelijke focus op gespecialiseerde kanalen: groentespecialist, lokale retailer, foodservice en 'influencers’. Dat zijn dé Groente & Fruit helden. Iedereen kan die Groente & Fruit held zijn.


Met de koers van VEG. staat het 'product leadership’ van het verse product in al haar vormen en variëteiten centraal. Op VEG. draait het om de verhalen achter de producten en merken. VEG. biedt een podium aan telers, producenten of verwerkers van versproducten, (importerende) groothandel of bijvoorbeeld aanbieders van winkelconcepten. Een creatieve plek waar vers, lef en trots gemeenschappelijke delers zijn. Tegelijkertijd bundelt VEG. de communicatiekracht naar de consument. VEG. werkt samen met 'influencers’ als bloggers, vloggers, diëtisten, foodies en journalisten om mooie productverhalen bij de consument te krijgen. VEG. staat voor durven vernieuwen, eigentijds zijn en keuzes maken. Niet alleen voor de massa gaan, maar geloven in je eigen koers en het verschil maken, dat zijn dé Groente & Fruit helden. Kortom VEG. maakt van AGF professionals winnaars! Hét eerste VEG. Event is op 20 en 21 juni 2018 in de RDM Onderzeebootloods Rotterdam.


VERS.
Op VEG. draait alles om verse AGF producten. De mooiste groenten, fruit en noten vormen het kleuren en geuren palet. Van puur en onbewerkt tot gemakkelijk kant&klaar.


LEF.                                                                                                                                                 
Ondernemen is lef hebben. VEG. toont producten die soms lef vergen om ze te produceren, ermee te werken, te bereiden of te verkopen. VEG. staat voor durven, vernieuwen, eigentijds en keuzes maken. Niet alleen voor de massa gaan maar geloven in een eigen koers.


TROTS.                                                                                                                                                            
De 'roots’ van VEG. liggen in het begin van de keten. Telers, importeurs, handel en verwerkers die trots zijn op hun mooie verse producten en achter de kwaliteit staan.


VERHAAL.                                                                                                                                                 
Producten en hun merken vertellen een verhaal: over herkomst, teelwijze of toepassing. VEG. biedt het podium om deze verhalen te delen aan belangrijke groepen zoals 'influencers’, bloggers, vloggers, diëtisten, foodies en journalisten. VEG. is hun inspiratiebron voor het consumentenverhaal.

Founding partners
  • ADN
  • Beekers Berries
  • GroentenFruit Huis
  • Koppejan Noten
  • Koppert Cress
  • Looye Kwekers
  • Nature's Pride
  • Peka Kroef