Top
Iedereen kan een Groente & Fruit held zijn

Op VEG. hoor, zie en ervaar je alles over verse groente en natuurlijk ook fruit. Het gaat om informatie, ideeën en ook meningen. Zo is VEG. van mening dat iedereen een groente & fruit held kan zijn. Zij zijn de bezoekers en hebben passie voor verse producten, gaan voor kwaliteit, hebben lef, staan open voor vernieuwing en zijn succesvol. Groente & fruit helden voelen zich aangesproken door de volgende VEG. begrippen.

Top
Vers.

Op VEG. draait alles om verse AGF producten. De mooiste groenten, fruit en noten vormen het kleuren en geuren palet. Bekende en minder bekende producten staan in de schijnwerpers. Van Aardbei tot Zeekraal. Van puur en onbewerkt tot gemakkelijk kant&klaar.  Het verse product staat op het VEG. podium.
 

Top
Trots.

De 'roots’ van VEG. liggen in het begin van de keten. Telers, importeurs, handel en verwerkers die trots zijn op hun mooie verse producten en achter de kwaliteit staan.  Zij hebben veel te vertellen over deze producten en zijn er trots op. Die trots is de kroon op het werk van iedereen.

 

Top
Smaak.

Op VEG. ga je op smaakavontuur. Bekende koks werken met verse producten en tarten alle smaakpupillen. Ideeën die bezoekers gelijk kunnen toepassen binnen hun eigen bedrijf. Alle zintuigen worden geprikkeld: zien, voelen, ruiken, proeven en misschien wel horen. 

 

Top
Gezond.

Mensen hechten steeds meer waarde aan gezonde voeding.  Geen kunstmatige e-nummers maar puur natuur. Verse groenten en fruit spelen hierbij een cruciale rol. Wat maakt de producten gezond? Hoe pas je de producten toe om de gezonde stoffen te behouden? Of wat is het effect van een gezonde maaltijd op de zorgkosten?
 

Top
Verhaal.

Producten en hun merken vertellen een verhaal: over herkomst, teeltwijze of toepassing. VEG. biedt het nationale podium om deze verhalen uit te dragen aan een gespecialiseerd vakpubliek van groentespecialisten, koks, cateraars en andere belangrijke vers-ambassadeurs. Een belangrijke groep zijn de 'influencers’, de bloggers, de vloggers, de dietisten, de foodies en journalisten. VEG. is hun inspiratiebron voor het consumentenverhaal.
 

Top
Lef.

Ondernemen is lef hebben. VEG. toont producten die soms lef vergen om ze te produceren, ermee te werken, te bereiden of te verkopen. VEG. staat voor durven vernieuwen, eigentijds en keuzes maken. Niet alleen voor de massa gaan maar geloven in een eigen koers. Zo kiest VEG. voor het gespecialiseerde kanaal, een spraakmakende locatie en voor activatie van bezoekers.

Founding partners
  • ADN
  • Beekers Berries
  • GroentenFruit Huis
  • Koppejan Noten
  • Koppert Cress
  • Looye Kwekers
  • Nature's Pride
  • Peka Kroef